روش تدریس روانشناسی و آموزش در دانشکده ها و دانشگاه ها بر اساس فناوری هوش مصنوعی
- بهدست: Admingfars
- دستهبندی: آموزش و هوش مصنوعی, عمومی خبری
خلاصه
در حال حاضر فناوری هوش مصنوعی (AI) در تمام جنبه های حوزه آموزشی نفوذ کرده و سیستم آموزشی اصلاح شده است. در پس زمینه هوش مصنوعی، یادگیری عمیق، یادگیری شخصی و یادگیری مشارکتی انسان و رایانه به تدریج به روش های اصلی یادگیری تبدیل شده اند. تغییر سبک یادگیری مستقیماً به دگرگونی برنامه درسی و پارادایم تدریس کمک می کند. این مقاله به تحلیل وضعیت فعلی استفاده از فناوری هوش مصنوعی در شیوه تدریس روانشناسی و آموزش در کالج ها و دانشگاه ها می پردازد و پژوهشی را در مورد نحوه تدریس روانشناسی و آموزش در کالج ها و دانشگاه ها بر اساس فناوری هوش مصنوعی مطرح می کند. در این مقاله 290 معلم و دانشآموز مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفتند و شناخت آنها از فناوری هوش مصنوعی به بیش از 90 درصد رسید. این مقاله به بررسی مقایسه ای محیط یادگیری رضایت بخش، روش های یادگیری و تأثیر یادگیری پس از استفاده از هوش مصنوعی در تدریس روانشناسی می پردازد و نتایج را مورد بحث و تحلیل قرار می دهد. همچنین پیشنهادات استفاده از هوش مصنوعی را در آموزش روانشناسی ارائه می کند که تضمینی برای توسعه سیستم آموزشی هوشمند است. تحقیق در این مقاله برای ادغام و توسعه بیشتر این دو از اهمیت زیادی برخوردار است.
پیشرفت تکنولوژی باعث ایجاد تغییرات در بسیاری از صنایع شده است. اینترنت و تلفن همراه دو فناوری به هم پیوسته هستند که زندگی روزمره ما را تحت تأثیر قرار میدهند.
هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) یک فناوری جدید نیست. در گذشته بسیاری از رماننویسان و سازندگان فیلم های علمی-تخیلی افزایش محبوبیت آن را پیشبینی کرده بودند. البته این ماجرا آنطور که آنها انتظار داشتند پیش نرفته است.
خلاصه. در حال حاضر فناوری هوش مصنوعی (AI) در همه جا نفوذ کرده است
جنبه های حوزه آموزش و پرورش و نظام آموزشی اصلاح شده است. در
پس زمینه هوش مصنوعی، یادگیری عمیق، یادگیری شخصی و انسان-رایانه
یادگیری مشارکتی به تدریج به روش های اصلی یادگیری تبدیل شده است. را
تغییر سبک یادگیری مستقیماً به دگرگونی برنامه درسی و
پارادایم تدریس این مقاله وضعیت فعلی استفاده از هوش مصنوعی را تحلیل میکند
فناوری در شیوه تدریس روانشناسی و آموزش در دانشکده ها و
دانشگاه ها، و تحقیق در مورد شیوه تدریس روانشناسی و
آموزش در کالج ها و دانشگاه ها بر اساس فناوری هوش مصنوعی. در این مقاله 290
معلمان و دانش آموزان مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفتند و تشخیص آنها از هوش مصنوعی
فناوری به بیش از 90٪ رسیده است. این مقاله به تجزیه و تحلیل تطبیقی در مورد
محیط یادگیری رضایت بخش، روش های یادگیری و تأثیر یادگیری پس از استفاده
هوش مصنوعی در آموزش روانشناسی، و نتایج را مورد بحث و تجزیه و تحلیل قرار می دهد. همچنین قرار می دهد
پیشنهادات استفاده از هوش مصنوعی را در آموزش روانشناسی ارائه دهید که تضمین می کند
برای توسعه سیستم آموزشی هوشمند تحقیق در این مقاله از
اهمیت زیادی برای ادغام و توسعه بیشتر این دو.
واژههای کلیدی: هوش مصنوعی، روانشناسی دانشگاه، آموزش پداگوژی،
الگوریتم ارزیابی وزنی
-
مقدمه
آموزش زیربنای رشد انسان است. در دهه های اخیر با ظهور شبکه و
فن آوری کامپیوتر، حالت آموزش به طور بی سابقه ای توسعه یافته است، سطح آموزش
اطلاع رسانی به طور بی سابقه ای بهبود یافته است و مفهوم آموزشی، حالت تدریس و
روش نیز بر این اساس تغییر کرده است، که همه باعث توسعه فعالیت های یادگیری در
جهت استقلال، فردیت و هوش
“AI + آموزش” بیشتر و بیشتر توسط جامعه دانشگاهی ذکر می شود. موج “AI +
آموزش و پرورش” یک انقلاب یادگیری در مورد آموزش به راه انداخته است [4-6]. در عصر جدید اطلاعات
فناوری، کلان داده و هوش مصنوعی، حوزه آموزش نیز ارتباط نزدیک بین هوش مصنوعی را به ارمغان می آورد
فناوری و توسعه آموزش مدرن. هوش مصنوعی تأثیر عمیقی بر آموزش دارد[7-8]. را
ادغام نزدیک آموزش و هوش مصنوعی حرفه ای همواره مورد توجه بین المللی بوده است
جامعه آموزشی، از جمله آموزش مداوم فناوری مربوط به آموزش هوش مصنوعی چین
تیم تحقیقاتی نوآوری و آموزش مستمر آموزش فنی و مهارتی مرتبط
بدون دیدگاه