آموزش های هاست و دامنهخانهرسانه تصویری جی فارسعمومی

نحوه ارسال تیکت پشتیبانی در جی فارس

نحوه ارسال تیکت پشتیبانی در جی فارس
نحوه ارسال تیکت پشتیبانی در جی فارس
نحوه ارسال تیکت پشتیبانی در جی فارس

آقای رایان بعد از خرید هاست و دامنه مورد نظرش هم اکنون تونسته وب سایتش رو راه ندازی کنه و اون رو به مشتریاش معرفی کرده، حالا در حین کار با سایتش به یه سری مشکل تو هاستش برخورد کرده و تصمیم داره که با کارمندان جی فارس وارد ارتباط بشه و مشکلاتش رو مطرح کنه، آقای رایان به خوبی میدونه که برای رفع مشکلش باید برای پشتیبانی جی فارس یه تیکت ارسال کنه و در این آموزش از پایگاه دانش جی فارس با نحوه ارسال تیکت پشتیبانی با شما همراه هستیم.

در این مقاله آموزشی موضوعات زیر را مورد بررسی قرار می دهیم:

چطور تیکت ارسال کنیم تا سریع تر پاسخ بگیریم ؟

حتما می پرسید تیکت پشتیبانی دقیقا چیه؟ تیکت در واقع یه درخواست پشتیبانی رسمیه که از سمت مشتری برای تیم پشتیبانی جی فارس ارسال میشه و کارمندان جی فارس موظف هستند پس از دریافت تیکت با مشتری وارد ارتباط بشن و مشکلش رو برطرف کنن. در مرحله اول قوانین ارسال تیکت پشتیبانی رو رعایت کنید، دو قانون کلی وجود داره:

  1. قانون اول اینه که برای هر سوال یا مشکلی که دارید فقط یک تیکت پشتیبانی ارسال کنید و منتظر پاسخ ما باشید،
  2. قانون دوم اینه که اگه پاسخگویی به تیکت شما کمی طول کشید این به این معناست که مشکل شما در حال بررسی هستش و شما نباید دائما تیکت مجدد ارسال کنید یا این که با شرکت تماس بگیرید و درخواست کنید به تیکت شما سریع تر پاسخ داده بشه.

اگه دو قانون گفته شده رعایت نشه اولویت پاسخگویی به تیکت شما در صف انتظار چند مرحله عقب میوفته و ممکنه که دیرتر از بقیه کاربران پاسخ بگیرید، یه نکته خیلی مهم هم وجود داره که باید در هنگام ارسال تیکت اون رو رعایت کنید یعنی مشکل یا سوالتون رو به صورت کامل به همراه جزئیاتش توضیح بدین یا حتی میتونین از مشکل پیش اومده عکس هم بگیرین و برای ما تو تیکت بفرستین تا سریع تر متوجه مشکل سایت شما بشیم.

چرا باید تیکت پشتیبانی ارسال کنیم ؟

همان طور که گفتیم تیکت یه جور درخواست پشتیبانی رسمیه که از سمت مشتری ارسال میشه برای همین تیم پشتیبانی جی فارس موظف هستند در اولویت اول ابتدا تیکت های مشتریان رو بررسی کنن و به اون ها پاسخ بدن، در واقع منظور ما اینه که اولویت پاسخگویی به تیکت ها نسبت به سایر روش های ارتباطی مثل تلفن، ایمیل و چت آنلاین بیشتره و مشتری باید جهت پیگیری تموم امور فنی یا سوالات مربوط به هاست یه تیکت پشتیبانی برای ما ارسال کنه.

چرا ارسال تیکت نسبت به سایر راه های ارتباطی بهتره ؟

چون وقتی شما تیکت پشتیبانی ارسال می کنید سریعا درخواست شما بررسی میشه و به بخش مربوطه جهت پیگیری انجام کار شما ارجاع داده میشه تا مسئولین اون قسمت سریعا مشکل شما رو برطرف کنن، علاوه بر اون وقتی مشتری تیکت پشتیبانی ارسال میکنه درخواسته مشتری به صورت تیمی با همفکری کارمندان پشتیبانی جی فارس بررسی میشه و تا مشکل یا سوال مشتری به صورت کامل رفع نشده باشه اون تیکت بسته نمیشه و در حالت بررسی باقی میمونه، تو این روش ارتباطی در واقع شما قادر هستید دائما درمورد مشکل سایتتون با بخش مربوطه مکاتبه رو ادامه بدین و اونقدر بحث و تبادل نظر کنین تا مشکل شما در نهایت برطرف بشه.

آموزش نحوه ارسال و پیگیری تیکت های پشتیبانی

برای ارسال تیکت باید بعد از وارد شدن به صفحه عضویت/ورود باید اطلاعات ورود اکانت خودتون رو در فیلدها وارد کنید. آدرس ایمیل و رمزعبور شما دقیقا همون چیزی هستش که تو آخرین مرحله خرید هاست یعنی اطلاعات ثبت نام تو جی فارس وارد می کنید، اگه تحت هر شرایطی اطلاعات ثبت نامتون رو فراموش کردین میتونین از گزینه “رمزعبور را فراموش کرده اید” رمزعبورتون رو بازیابی کنید یا این که در قسمت چت آنلاین سیستم وارد بشید و از ما بخواین که نام کاربری و رمزعبورتون رو برای ورود به ناحیه کاربران جی فارس براتون ریست کنیم و مجددا براتون ایمیلش کنیم. برای ارسال تیکت پشتیبانی مراحل زیر را دنبال کنید:

نحوه ورود به ناحیه کاربری جی فارس

  1. ابتدا وارد سایت اصلی جی فارس بشین و از منو های بالا روی دکمه ورود/ عضویت کلیک کنید.

    🟢🔵 همچنین نکته مهمی که باید بدونین اینکه آدرس وب سایت پشتیبانی از مشتریان شرکت جی فارس my.gfars.ir/clientarea.php هستش و شما میتونین با وارد کردن این آدرس در مرورگرتون مستقیما وارد این قسمت از سایت بشین.
    ارسال تیکت برای جی فارس
  2. حالا تو این صفحه باید آدرس ایمیل و رمزعبورتون رو جهت ورود به ناحیه کاربریتون وارد کنید.
    ارسال تیکت برای جی فارس

چگونگی ارسال تیکت به بخش پشتیبانی جی فارس

  1. بعد از ورود به ناحیه کاربریتون حالا از منو های بالا روی دکمه ارسال تیکت پشتیبانی کلیک کنید تا وارد صفحه ارسال تیکت پشتیبانی بشید.
    ارسال تیکت برای جی فارس
  2. از این قسمت باید دپارتمان مورد نظرتون رو بسته به نوع سوال یا مشکلی که دارین انتخاب کنید و تیکت رو برای اون دپارتمان ارسال کنید.مثلا ما میخوایم برای دپارتمان رفع مشکلات و سوالات فنی یه تیکت ارسال کنیم.
    ارسال تیکت برای جی فارس
  3. برای انجام این کار روی عنوان این قسمت کلیک کنید و حالا تو این صفحه از این قسمت موضوع تیکت رو بنویسید، مثلا ما اینجا مینویسیم فراموش کردن نام کاربری و رمزعبور ورود به هاست.
    ارسال تیکت برای پشتیبانی جی فارس
  4. در قسمت سرویس مربوطه تمام سرویس های هاست و دامینی که شما تا حالا خریداری کردین نمایش داده میشه و باید سرویسی که میخواین مشکلش رفع بشه رو از این قسمت انتخاب کنید. تو قسمت پیام باید سوال یا مشکلتون رو به صورت دقیق و کامل برای ما بنویسین.
    ارسال تیکت برای پشتیبانی جی فارس
  5. نهایتا روی دکمه آبی رنگ ارسال کلیک کنید تا تیکت شما برای تیم پشتیبانی جی فارس ارسال بشه و پیغام سبزرنگ درخواست ایجاد شد رو به همراه شماره تیکت مشاهده کنید. خیلی خب حالا باید منتظر باشین تا کارشناسان جی فارس به سوال یا مشکل شما پاسخ بدن.

حالا بلافاصله بعد از ایجاد تیکت یه ایمیل برای شما ارسال میشه که اگه بازش کنین داخلش نوشته شده که درخواست شما با موفقیت ایجاد شد و این به این معنیه که درخواست شما به دست ما رسیده و سوال یا مشکل شما در حال بررسیه.

نکات مهم درباره ارسال تیکت برای بخش پشتیبانی جی فارس

  • اگه آدرس خاصی از دامنه سایت شما با خطا مواجه شده، پس حتما آدرس url اون قسمت از سایتتون رو برای ما تو تیکت بنویسین.
  • اگه یه خطای خاصی تو سایتتون مشاهده می کنید حتما از اون خطا عکس بگیرین و از قسمت ضمیمه ها دکمه browse رو بزنین و تصویر مشکل پیش آمده را آپلود کنید، توجه کنید که هرچقدر تیکت رو کامل تر و با جزئیات بیشتر ارسال کنید ما سریعتر میتونیم مشکل شما رو برطرف کنیم.
  • در این مدت زمان سعی کنید به هیچ عنوان تیکت های تکراری به سایر دپارتمان های شرکت ارسال نکنید.
  • جهت سریع تر انجام شدن کارتون با شرکت تماس نگیرین چون اینجوری اولویت پاسخگویی به سوال شما چند مرحله به عقب میوفته و اون موقع اول کاربرانی پاسخ میگیرن که بعد از ارسال تیکت منظر موندن تا مشکلشون رفع بشه و بعدش در اولویت بعدی پاسخگویی به کاربرانی انجام میشه که تمام دپارتمان ها و راه های ارتباطی رو مشغول کردن.
  • باید بدونین وقتی که به تیکت شما پاسخ داده میشه سریعا یک ایمیل از سمته ما دریافت می کنید که عنوان تیکت شما نوشته شده و وقتی وارد اون ایمیل بشین نوشته کارشناسان ما به تیکت شما پاسخ دادن و نوشته از طریق لینک زیر وارد ناحیه کاربری بشین و پاسخ رو مشاهده کنید، حالا شما روی این لینک کلیک کنید و آدرس ایمیل و رمزعبورتون رو بنویسید تا دقیقا به صفحه اون تیکت هدایت بشین.

نحوه مشاهده پاسخ کارشناسان جی فارس به تیکت ارسالی

بعد از ارسال تیکت برای بخش پشتیبانی می بایست منتظ دریافت پاسخ از سمت کارشناسان جی فارس باشید. بدین منظور مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا وارد ناحیه کاربری خود شوید.
  2. نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید. (در صورت فراموشی رمز عبور، روی لینک “رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟” کلیک کنید.)
  3. در ناحیه کاربری با کلیک روی منوی پشتیبانی و زیر منوی تیکت ها میتونید آخرین پاسخ کارشناس رو مشاهده کنید.

ارسال تیکت برای پشتیبانی جی فارس

سعی کنید همیشه پاسخ کارشناسان رو به دقت مطالعه کنید و اگه هنوز مشکل یا سوال شما رفع نشده بود به جای این که یک تیکت پشتیبانی جدید ارسال کنید، از سمته راسته صفحه همین تیکت روی دکمه پاسخ کلیک کنید و مجددا به کارشناس پاسخ بدید و این روند را تا زمانی که مشکل شما رفع نشده است ادامه دهید تا در نهایت پاسخ مورد نیاز خود را از کارشناسان ما دریافت کنید.

ارسال تیکت برای پشتیبانی جی فارس

همچنین هنگامی که پاسخ به سوال مورد نظرتون رو دریافت کردین و دیگه نیازی به ادامه روال تیکت نداشتیم میتونین بر روی دکمه بستن درخواست از سمته راسته همین صفحه کلیک کنید.

در صورتی که در خصوص نحوه تهیه سرویس هاست یا دامنه از جی فارس سوالی دارید می توانید راهنمای تصویری زیر را مطالعه کنید.

آموزش قدم به قدم خرید هاست از جی فارس

ما تو این آموزش سعی کردیم تمام مراحل ارسال تیکت پشتیبانی برای کارمندان جی فارس رو به شما آموزش بدیم و شما باید همیشه توجه داشته باشید که برای رفع نمودن مشکلات و سوالات مربوط به سرویس های هاست و دامنه خریداری شده درخواست خود را فقط از طریق ارسال تیکت پشتیبانی با ما درمیون بزارین چون که اولویت پاسخگویی و رفع مشکلات کاربرانی که تیکت ارسال می کنند نسبت به کاربرانی که از سایر راه های ارتباطی مشکلشون رو اعلام می کنن بسیار بیشتره.
داستان های آقای رایان درمورد هاست و دامنه


(1) اسکریپت فارسی پشتیبانی مشتری و تیکت
اسکریپت فارسی پشتیبانی مشتری و تیکت پشتیبان - پرشین اسکریپت


(2) اسکریپت پشتیبانی ارسال تیکت فارسی
اسکریپت پشتیبانی ارسال تیکت فارسی - پرشین اسکریپت


(3) اسکریپت AH Tickets پشتیبانی و ارسال
اسکریپت AH Tickets پشتیبانی و ارسال تیکت حرفه ای دانلود رایگان


(4) درخواست تیکت
راهنمای استفاده از پارسکدرز - ارسال درخواست تیکت پشتیبانی و نحوه


(5) پشتیبانی مشتریان تم فارس
در تم فارس مهم ترین اولویت ما پشتیبانی از مشتریان است. از دید ما مشتری بزرگترین دارایی یک شرکت است. به همین دلیل ما تلاش می کنیم تا اعتماد شما را به بزرگترین دارایی خودمان تبدیل کنیم.


(6) پشتیبانی - aparat.com
نحوه ارسال تیکت پشتیبانی دانشگاه جامع علمی کاربردی . 510 بازدید 2 ماه پیش. 842. جزییات آپدیت افزونه پشتیبانی تیکتا ورژن 3.4 فارس تم. 63 بازدید 2 ماه پیش. 3506. منوی تیم پشتیبانی درایت پویان نسل آفتاب. 44 بازدید 2 ماه پیش. 046. آموزش ث


(7) Top Change پشتیبانی
نحوه ارسال تیکت پشتیبانی تیکت اصطلاح معمول نحوه تعامل مشتریان و نمایندگان خدمات تاپ چنج با یکدیگر است. از این طریق درخواست ها پرداخت ها سوالات و مشکلات شما در کمتر از 5 دقیقه پیگیری و پاسخ داده می شود و در صورت نیاز


(8) تحلیل تکنیکال فارس 17 اردیبهشت 99 سایت جامع بورس ایران
تحلیل تکنیکال فارس 17 اردیبهشت 99. سهام فارس دیروز بیشترین تاثیر منفی را بر روی شاخص داشت و امروز نیز 5- است و درحال تشکیل صف فروش است. تحلیل تکنیکال سهام فارس نشان میدهد این سهم نتوانست مقاومت 19600 را بکشند و نزول


(9) نحوه ارسال تیکت در فروشگاه VGKEY
نحوه ارسال تیکت در فروشگاه VGKEY - وبلاگ وی جی کی


(10) اسکریپت Ticket اسکریپت سیستم پشتیبانی
اسکریپت Ticket اسکریپت سیستم پشتیبانی و تیکت دانلود رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − چهار =

دکمه بازگشت به بالا