اخبار شرکتجی فارسخانهعمومی

پشتیبانی از مشتریان جی فارس در نوروز 1396 چگونه انجام می شود

پشتیبانی از مشتریان جی فارس در نوروز 1396 چگونه انجام می شود
پشتیبانی از مشتریان جی فارس در نوروز 1396 چگونه انجام می شود
پشتیبانی از مشتریان جی فارس در نوروز 1396 چگونه انجام می شود

سال 1396 مبارک
شرکت جی فارس سالی پر از خیر و برکت و سلامتی را برای شما مشتریان عزیز آرزو می کند.

پشتیبانی از مشتریان جی فارس در ایام نوروز 1396 چگونه انجام می شود ؟

پشتیبانی از مشتریان شرکت جی فارس از تاریخ 1 الی 14 فروردین فقط به صورت تیکت و همه روزه از ساعت 21 الی 1 صبح انجام خواهد شد، بدیهیست آپ تایم و پایداری سرویس های ارائه شده توسط شرکت به صورت کامل تضمین می شود و تیم های مانیتورینگ جی فارس موظف هستند فقط امور اورژانسی مرتبط با پایداری سرور ها را در این مدت زمان تحت نظارت دقیق داشته باشند.
خاطرنشان می سازد از تاریخ 1 الی 14 فروردین، همه روزه از ساعت 1 صبح تا 21 نیمه شب به تیکت های پشتیبانی پاسخگویی انجام نمی شود.
بخش های تلفنی فروش شرکت از تاریخ 4 فروردین فعالیت خود را در بازه زمانی 9 صبح الی 13 ظهر، آغاز خواهند نمود و اتوماسیون های فروش و تمدید سرویس ها به صورت 24 ساعته در تمام ایام تعطیلات فعال و قادر به ارائه سرویس های حدید به مشتریان هستند.
از مشتریان عزیز خواهشمندیم در ایام تعطیلات نوروز نهایت همکاری را با بخش های پشتیبانی جی فارس در ساعات تعیین شده داشته باشند تا تیم های پشتیبانی در این ایام فرخنده نهایت آرامش را در کنار خانواده خود تجربه کنند و برای خدمات رسانی هرچه بهتر به شما عزیزان در سال 96 حاضر شوند.

موفق باشید.


(1) نوروزتان پیروز برکرونا
نوروزتان پیروز برکرونا


(2) Asre Khodro - رضایت مشتریان از کیفیت
Asre Khodro - رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای سواری افزایش یافته است


(3) نرخ از دست دادن مشتریان را با استفاده از چه روشهایی می
یکی از مهمترین معیارها یی که برای ارزیابی یک کسب و کار در حال توسعه در نظر گرفته میشود محاسبه نرخ از دست دادن مشتریان Churn است. این معیار اطلاعات مفیدی را برای حفظ مشتریان در اختیار کسب و کارها قرار میدهد.


(4) صفحه اصلی خبرگزاری فارس
تازه ترین اخبار ورزشی حوادث سیاسی و اقتصادی ایران افغانستان آسیای مرکزی و سایر مناطق جهان را در اینجا بخوانید. می توانید کلیپ های صوتی و تصویری را از خبرگزاری فارس دریافت کنید.


(5) ما اینجا هستیم تا از شما پشتیبانی کنیم LG ایران
ساعات کاری در ایام ماه مبارک رمضان شنبه تا پنج شنبه از 9 صبح الی1730 عصر تعطیلات رسمی تعطیل می باشد. جهت محصولات خانگی صوتی و تصویری و تهویه مطبوع خانگی با مرکز اطلاعات مشتریان گلدیران با شماره 84733-021 تماس حاصل فرمایید.


(6) شرکت مشتریان گلدیران خدمات پس از فروش لوازم خانگی
شرکت مشتریان گلدیران. شرکت مشتریان گلدیران به عنوان یکی از شرکتهای زیر مجموعه شرکت گلدیران و برترین شرکت خدمات پس از فروش در حوزه لوازم خانگی میباشد.خریداران در سرتاسر ایران میتوانند با خرید محصولات تحت پوشش ما از


(7) نمایندگی کولر گازی ال جی در شیراز خدمات فوری و ارزان با
ال جی با شعارlifes Good تلاش می کند تا بشریت از این ارتقا و تحول اساسی امکانات و فناوری های نوین در جامعه مدرن امروزی حداکثر استفاده را ببرد و به دنبال یک ارتباط نزدیک با مشتریان و جلب رضایت آنان و مهیاکردن یک زندگی راحت


(8) تایمر زیبای جی کوئری - فارس اسکریپت مرجع آموزش طراحی سایت
فقط اگر بخوام ثانیه ای بکنم چی کار باید انجام بدم یعنی بخوام از 30 ثانیه شروع شه تا 0 روزی نباشه . من تو همون کد روزش رو که 0 کردم که فقط ساعت و دقیقه و ثانیه داشته باشه کلا صفر شد کمکم کنید ممنون می شم . پاسخ. مرتضی لطفی نژ


(9) مهندس صدری اعلام - منطقه فارس
وی افزود ایجاد مراکز شیفتی 24 ساعتی پشتیبانی فنی و پاسخگویی تأمین دیزلهای اضطراری سیار برای مواقع قطعی برق نیز از دیگر اقدامات شرکت مخابرات ایران برای خدماتدهی به مشترکین در ایام نوروز در سراسر کشور میباشد


(10) سهامداران اجباری برای استفاده از خدمات یک کارگزاری ندارند
دبیرکل کانون کارگزاران بورس اوراق بهادار با بیان اینکه مشکل پیش آمده برای مشتریان کارگزاری آگاه در بورس فنی بوده و به زودی رفع میشود گفت در عین حال سهامداران هیچ اجباری برای استفاده از خدمات یک کارگزاری خاص ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 2 =

دکمه بازگشت به بالا