جی فارسخانهعمومی

کیفیت خدمات جی فارس از دیدگاه کاربران این شرکت چگونه است

کیفیت خدمات جی فارس از دیدگاه کاربران این شرکت چگونه است
کیفیت خدمات جی فارس از دیدگاه کاربران این شرکت چگونه است
کیفیت خدمات جی فارس از دیدگاه کاربران این شرکت چگونه است

سال هاست که با شما همراه هستیم و همواره در تلاش هستیم کیفیت خدمات رسانی به مشتریان را افزایش دهیم،در تمام شرکت ها و سازمان های بزرگ ممکن است همیشه مشکلاتی وجود داشته باشد که از چشم مدیران شرکت دور بماند و در جهت رفع آن اقدام نشود، هم اکنون نظرات و پیشنهادات شما در مورد کیفیت خدمات رسانی شرکت برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد تا با استفاده از پیشنهادات و انتقادات شما به رفع مشکلات احتمالی در شرکت و نحوه خدمات دهی بپردازیم. همچنین در صورت تمایل بفرمایید چه نوع محصولات و خدماتی را نیاز دارید که در لیست خدمات ارائه شده توسط جی فارس موجود نیست، با توجه به این که برخی از مشتریان جدید ما قبل از خرید تمایل دارند نظرات مشتریان و کابران قدیمی تر که تجربه همکاری بیشتری با شرکت را دارند در مورد جی فارس بدانند، لطفا تجربیات خود را در مورد همکاری با جی فارس در اختیار سایر کاربران و مشتریان جدید ما قرار دهید، ما صمیمانه از پیشنهادات، انتقادات شما استقبال می کنیم و نظرات ارزشمند شما در مورد تیم جی فارس باعث دلگرمی ماست برای ادامه راهی که در آن قدم نهاده ایم.

مشتریان جی فارس لازم است بدانند در سال 1394 چه پیشرفت هایی در جی فارس رخ داده است :

  • افتتاح سایت جدید جی فارس به آدرس gfars.ir و ارائه محصولات و خدمات جدید.
  • طراحی پلن ها و سرویس های شگفت انگیز و انتقال مشتریان به سرویس های جدید شرکت به صورت رایگان.
  • افتتاح سامانه جامع پشتیبان دات آنلاین poshtiban.online و جدا سازی سایت اصلی از سامانه فروش و پشتیبانی.
  • افزایش تعداد کارشناس فنی شرکت (server admins) و بهبود وضعیت تیم فنی شرکت.
  • تغییر سرور های شرکت و جایگزینی سرور های جدید با هارد های SSD و افزایش سرعت و پایداری در سرور ها.
  • مجهز نمودن سرور ها به سیستم های کنترل مصرف Cloud Linux و افزایش پایداری و امنیت در هاست های ارائه شده.
  • گسترش طیف خدمات شرکت و ارائه سرور های مجازی برای سایت های بزرگ با نیاز های خاص.
  • تغییر و تحولات اساسی در فرآیند فروش و پشتیبانی و کاهش مدت زمان پاسخگویی به تیکت ها.
  • مجهز نمودن سیستم فروش و پشتیبانی به پنل های ارسال sms جهت یادآوری امور مهم کاربران در رابطه با سرویس ها.
  • افزوده شدن درگاه مستقیم بانک پارسیان و سامان جهت سهولت در پرداخت صورتحساب ها توسط کاربران.

مشتریان جی فارس لازم است بدانند در سال 1395 چه پیشرفت هایی در جی فارس رخ داده است :

  • طراحی مجدد لوگو جی فارس جهت افزایش ارتباط بصری بین شرکت و کاربران استفاده کننده از خدمات میزبانی.
  • طراحی مجدد وب سایت اصلی شرکت به آدرس gfars.ir و بازنگری مجدد تمام سرویس ها و سیاست های کاری.
  • ارائه مجموعه داستان های ویدیویی آقای رایان به عنوان اولین مجموعه ویدیو های فارسی آشنایی با هاست و دامین.
  • ارائه مجموعه آموزش های ویدیویی کار با سی پنل، به عنوان اولین مجموعه آموزشی ویدیویی فارسی کار با سی پنل.
  • طراحی و ارائه سرویس های تخصصی، هاست نیمه اختصاصی و هاست تمام اختصاصی برای وب سایت های بزرگ.
  • طراحی و ارائه سرویس های بی نظیر هاست مخصوص وردپرس برای وب سایت های وردپرسی در حال توسعه و بزرگ.
  • بازنگری و تالیف مجدد تمام قوانین و سیاست های جی فارس، جهت ارائه خدمات هر چه بهتر به مشتریان.
  • راه اندازی سیستم کسب درآمد از جی فارس و افزایش تعداد بازاریابان محصولات و خدمات ارائه شده توسط جی فارس.
  • فعالیت گسترده در رسانه های خبری کشور و انتشار اخبار رسمی و راه اندازی بخش روابط عمومی شرکت جی فارس.
  • توسعه زیرساخت های شرکت جهت ارائه سرویس هاست تست 30 روزه به صورت کاملا رایگان جهت افزایش اعتماد سازی.
  • راه اندازی خط تلفن اختصاصی مستقیم جهت پشتیبانی هرچه بهتر از مشتریان سرویس های هاست وردپرس.
  • راه اندازی بخش مشاوره آغاز راه، جهت شتابدهی به وب سایت های نوپا که بر بستر خدمات جی فارس تاسیس می شوند.

ما از فرودین سال 1396 به صورت بنیادین دیدگاه های خودمان را درباره ادامه این مسیر تغییر داده ایم، به همین دلیل از ابتدای فروردین سال 1396 تا به امروز شاهد رشد چشمگیر شرکت در تمام عرصه ها هستیم، ما در حال تجربه یک حرکت رو به جلو هستیم و نمودار های پشرفت جی فارس همواره در حال صعود است، ما با تغییر دیدگاه ها و سیاست های کاری خود در حال کشف خدمات جدید و ورود به بازار های جهانی هستیم، از این که در این مسیر رشد و تعالی با ما همراه هستید و ما را حمایت می کنید بسیار سپاس گزاریم.


(1) چطور از شرکت های گارانتی شکایت کنیم
چطور از شرکت های گارانتی شکایت کنیم


(2) شرکت مشتریان گلدیران خدمات پس از فروش
شرکت مشتریان گلدیران خدمات پس از فروش لوازم خانگی نمایندگیهای


(3) شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران کیفیت مسئولیت همه ماست.


(4) خدمات آنلاین در سایت گلدیران وبلاگ
خدمات آنلاین در سایت گلدیران وبلاگ رسمی ال جی ایران


(5) سرانجام سامسونگ و الجی رفتند یا هستند آیا باز هم
و کاربران نباید از این منظر نگرانی برای خرید کالاهای این شرکت داشته باشند. دفتر شرکت الجی در ایران هم میگوید ما همچنان در ایران هستیم و همکاری خود را با گلدیران ادامه میدهیم. محصولات


(6) چگونه تلویزیون هوشمند الجی را بهروز
چگونه تلویزیون هوشمند الجی را بهروز کنیم وبلاگ رسمی ال جی ایران


(7) دانلود دفترچه راهنمای فارسی ظرفشویی ال
دانلود دفترچه راهنمای فارسی ظرفشویی ال جی همه مدل ها


(8) ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده توسط شرکت سهامی بیمه ایران
ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده توسط شرکت سهامی بیمه ایران دسته اقتصاد بازدید 1 بارفرمت فایل doc حجم فایل 84 کیلوبایت تعداد صفحات فایل 97 مطالعاتی که در رابطه با علل موفقیت سازمانها بعمل آمده است حاکی از آن است که کیفیت


(9) اعتراض مراجع تقلید به خدمات اینترنت
اعتراض مراجع تقلید به خدمات اینترنت 3G دنیای وب DW 28.02.2013


(10) چگونه ردیابی متناسب با نیازمان را خریداری کنیم خرید جی
آنچه که باید بدانیم چگونه ردیابی متناسب با نیازمان را خریداری کنیم اگر بخواهیم اینطور شروع کنیم متاسفانه هنوز بسیاری از مردم با سیستم ردیاب gps برای خودرو به خوبی آشنا نیستند. صرفا می دانند که برای تعیین موقعیت باید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا