whmcsخانهسیستم مدیریت محتواعمومی

آموزش تنظیم تب امکانات یا other در WHMCS

آموزش تنظیم تب امکانات یا other در WHMCS
آموزش تنظیم تب امکانات یا other در WHMCS
آموزش تنظیم تب امکانات یا other در WHMCS

پس از نصب whmcs و تنظیمات اون در ادامه به ترتیب به آموزش تنظیم تب امکانات یا other در WHMCS، داخل این سربرگ هم امکانات خوبی قرار گرفته که با تنظیم اون ها می تونید whmcs رو کمی اختصاصی تر کنید.

آموزش تنظیم تب امکانات یا other در WHMCS :

other-tab-1

  1. Admin Client Display Format: در این قسمت می توانید مشخص نمایید که اطلاعات کاربران در ناحیه مدیریتی به چه صورتی باشد. گزینه های قابل انتخاب به شرح ذیل می باشند:
  • Show first name/last name only: فقط نمایش نام و نام خانوادگی
  • Show company name if set, otherwise first name/last name: نمایش نام شرکت اگر تنظیم شده باشد، در غیر این صورت نمایش نام و نام خانوادگی
  • Show full name & company if set: نمایش کامل نام و شرکت در صورتیکه تنظیم شده باشد
    1. Client Dropdown Format: در این قسمت می توانید مشخص نمایید نام کاربرانتان در لیست کشویی ناحیه مدیریتی به چه صورت نمایش داده شود. گزینه های قابل انتخاب به شرح ذیل می باشند:
  • [First Name] [Last Name] ([Company Name]): نام نام خانوادگی ( نام شرکت)
  • [Company Name] – [First Name] [Last Name]: نام شرکت – نام نام خانوادگی
  • #[Client ID] – [First Name] [Last Name] – [Company Name]: شماره کاربر – نام نام خانوادگی – نام شرکت
    1. Disable Full Client Dropdown: با انتخاب این گزینه می توانید نمایش لیست کشویی موجود در بالای ناحیه مدیریتی را حذف نمایید. این گزینه برای دیتابیس های بزرگ که لود صفحه را با مشکل مواجه می نماید مفید می باشد و توصیه می گردد.
    2. Default to Client Area: به طور معمول زمانیکه کاربران و بازدیدکنندگان شما برای اولین بار سایت شما که whmcs روی آن نصب گردیده است را مشاهده می نمایند، با صفحه ای حاوی فهرستی از صفحات مختلف مانند: ناحیه کاربری، ارسال درخواست، مشاهده درخواست ها، ثبت سفارش و … مواجه خواهند شد. با انتخاب این گزینه از این صفحه چشم پوشی و کاربران به صورت مستقیم به ناحیه کاربری جهت ورود هدایت خواهند شد.
    3. Allow Client Registration: با انتخاب این گزینه، کاربران قادر خواهند بود در سایت ثبت نام نمایند حتی بدون ثبت سفارش محصول یا سرویس.
    4. Optional Client Profile Fields: در این قسمت شما می توانید برخی از فیلد های مشخصات کاربران را به صورت اختیاری تعریف نمایید. برای مثال اگر فیلد Phone Number یا همان شماره تلفن را در این قسمت تیک بزنید و به صورت اختیاری تعریف نمایید، کاربران در هنگام ثبت نام و یا فرم های سفارش می توانند این فیلد را خالی رها نمایند و مابقی مراحل را دنبال کنند. البته به این نکته توجه داشته باشید که ماژول های خاص، بویژه ثبت کننده های دامنه، برای عمل کردن به تمامی اطلاعات مشتریان نیاز دارند.
    5. Locked Client Profile Fields: با انتخاب فیلدهای این قسمت می توانید امکان ویرایش اطلاعات انتخاب شده را از کاربران در ناحیه کاربریشان بگیرید. در این صورت کاربران فقط قادر به مشاهده اطلاعات خود خواهند و فیلد ها به صورت فیلد ورود اطلاعات نخواهند بود . جهت تغییر اطلاعات یا بروز رسانی آن ها کاربران باید با شما تماس بگیرند.

other-tab-2

  1. Client Details Change Notify: در صورتیکه کاربری اقدام به تلاش جهت تغییر مشخصات خود نماید با انتخاب نمودن این گزینه، ایمیل اطلاعیه ای برای مدیران ارسال خواهد شد.
  2. Marketing Opt-out: با انتخاب این گزینه امکان عضویت در خبرنامه برای کاربران در ناحیه کاربریشان فراهم خواهد شد.
  3. Show Cancellation Link: در صورتیکه این گزینه فعال باشد، کاربران امکانی را در قسمت جزعیات سرویس تحت عنوان درخواست لغو سرویس را خواهند داشت. با ارسال درخواست لغو سرویس، یک درخواست لغو در قسمت منوی Client، زیر منوی Cancellation Requests ایجاد می گردد و یک ایمیل نیز ارسال می شود. سپس در اجرای کرون این سرویس لغو می گردد. در صورتیکه می خواهید کاربران نتوانند سرویس های خود را لغو نمایند این گزینه را غیر فعال نمایید.
  4. Credit On Downgrade: در صورتیکه این گزینه فعال باشد، زمانیکه سرویسی تنزیل می یابد مبلغی متناسب با زمان باقی مانده استفاده نشده به اعتبار کاربر در ناحیه کاربری اش افزوده خواهد شد.
  5. Monthly Affiliate Reports: در صورتیکه این گزینه فعال باشد، روز اول هر ماه گزارشی تحت یک ایمیل از وضعیت مشتریان هر اکانت بازاریاب ارسال خواهد شد.
  6. Banned Subdomain Prefixes: در این قسمت می توانید پیشوند های ساب دامین های غیر مجاز برای استفاده توسط کاربران را تعیین نمایید.در این صورت امکان ایجاد سفارش با این ساب دامین های تعریف شده در لیست از کاربران گرفته خواهد شد. برای تعرف یک پیشوند جدید از علامت «،» استفاده نمایید.
  7. Display Errors: در این قسمت می توانید قابلیت نمایش خطاها با استفاده از PHP Error Reporting را فعال نمایید.
  8. SQL Debug Mode: این گزینه می بایست غیر فعال باقی بماند مگر اینکه دستور تغییر آن توسط کارکنان پشتیبانی whmcs انجام شود. با فعال نمودن این گزینه، هرگونه خطای مرتبط با دیتابیس در مسیر Utilities > Logs > Activity Log ثبت خواهد شد.
  9. Hooks Debug Mode: از این گزینه می توانید برای حل مشکلات با action hooks استفاده نمایید. این کار در مسیر Utilities > Logs > Activity Log نیز انجام خواهد شد.
  • توجه : فعال نمودن گزینه آخر منجر به ایجاد تعداد بسیار زیادی اکتیویتی لاگ ثبت شده خواهد شد. بنابر این حتما می بایست غیر فعال باشد مگر در مواقعی که قصد اشکال زدایی دارید و پس از آن نیز می بایست مجدد غیر فعال گردد.

(1) آموزش تنظیم تب ایمیل در WHMCS مستر آموز
آموزش تنظیم تب ایمیل در WHMCS مستر آموز


(2) آموزش ساده ی تنظیم تب صورتحساب یا
آموزش ساده ی تنظیم تب صورتحساب یا Invoice در WHMCS مستر آموز


(3) آموزش تنظیم تب support یا پشتیبانی در WHMCS مستر آموز
همان طور که می دانیم بعد از نصب و پیکربندی کلی سیستم whmcs و تامین امنیت whmcs نوبت به تنظیم تب support یا پشتیبانی در whmcs میرسددر ادامه به ترتیب به تشریح تمامی گزینه های موجود در سربرگ Support می پردازم.پس با مسترآموز همراه باشید..


(4) آموزش تنظیم تب سفارش یا Ordering در
آموزش تنظیم تب سفارش یا Ordering در WHMCS مستر آموز


(5) آموزش تنظیمات عمومی WHMCS - ویدیو چک
آموزش تنظیمات عمومی WHMCS - ویدیو چک


(6) آموزش کامل ساخت پکیج سرویس در WHMCS
آموزش کامل ساخت پکیج سرویس در WHMCS - آموزش ایجاد سرویس در WHMCS


(7) آموزش تنظیم تب دامنه یا domain در WHMCS
آموزش تنظیم تب دامنه یا domain در WHMCS مستر آموز


(8) تنظیمات اتوماسیون whmcs - گلدن سورس
تنظیمات اتوماسیون whmcs - گلدن سورس - فروش ماژول های whmcs و قالب


(9) بایگانیها آموزش تنظیمات whmcs مستر میلاد
آموزش تنظیم تب امکانات یا other در WHMCS آموزش تنظیم تب همکاری در فروش یا Affiliate در WHMCS آموزش تنظیم تب اعتبار یا credit در WHMCS آموزش تنظیم تب سفارش یا Ordering در WHMCS آموزش تنظیم تب support یا پشتیبانی در WHMCS معرفی کامل صفحه یک کاربر در م

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 12 =

دکمه بازگشت به بالا