آموزش هوش مصنوعی

چهار دلیل برای اینکه گوشی‌ هواوی خود را به سیستم عامل هارمونی بروزرسانی کنید

عمومی خبری

چهار دلیل برای اینکه گوشی‌ هواوی خود را به سیستم عامل هارمونی بروزرسانی کنید

چهار دلیل برای اینکه گوشی‌ هواوی خود را به سیستم عامل هارمونی بروزرسانی کنید

چهار دلیل برای اینکه گوشی‌ هواوی خود را به سیستم عامل هارمونی بروزرسانی کنید

به تازگی هواوی دومین نسخه ‌پایدار سیستم عامل هارمونی را معرفی نموده و اعلام کرد که بروزرسانی مربوط به آن را برای صدها مدل از گوشی‌های هوشمند خود ارائه خواهد کرد.

HarmonyOS یک پلتفرم منبع باز است که فراتر از سیستم‌عامل‌هایی مانند اندروید یا iOS، کاربران خود را از قابلیت‌های یکپارچه و اتصال بدون وقفه بهره‌مند می‌کند. HarmonyOS یک سیستم عامل منبع باز است و قابلیت های توزیعی را ارائه می دهد که مستقیماً به کاربران دستگاه Huawei متصل می شود.

این سیستم عامل طی یک هفته به 10 میلیون نصب و در 15 روز از زمان راه اندازی به 18 میلیون دستگاه رسید. تعداد نصب‌های HarmonyOS از 50 میلیون کاربر فعال فراتر رفته است. جالب‌تر اینکه این عرضه محدود به برخی از مدل‌ها است و نیاز به تأیید در عرضه جهانی دارد. در ادامه، چهار دلیل برای ارتفای گوشی‌های هوشمند به سیستم عامل HarmonyOS را با هم مرور می‌کنیم.

دلیل اول – روان بود سیستم
بلافاصله بعد از ارتقای گوشی هوشمند خود از رابط کاربری EMUI به سیستم عامل هارمونی متوجه می‌شوید همه چیز به سمت بهتر شدن پیش رفته است.

HarmonyOS Large Folders

تسلط سیستم HarmonyOS قابل توجه است و یکی از قابلیت‌های اصلی آن است که بلافاصله پس از تغییر EMUI به HarmonyOS خود را نشان می‌دهد. پس از ارتقا انواع مختلفی از تجربه در این سیستم عامل وجود دارد. سیستم عامل Huawei برای تلفن‌های هوشمند با رابط کاربری کاملاً جدید، جلوه‌های ویژه چشم‌نواز، کاهش محسوس در سرعت باز و بسته شدن برنامه پاسخگویی و زمان بارگذاری برنامه، کاهش مصرف باتری، مدیریت بهتر حافظه و موارد دیگر همراه است.

دلیل دوم – تجربه گیمینگ بهتر

سیستم عامل هارمونی بر اساس تست‌های مقایسه‌ای، بازی‌های محبوبی مانند PUBG و گلوری آف کینگز را به مراتب بهتر و روان‌تر از رابط کاربری EMUI که مبتنی بر اندروید است اجرا می‌کند تست‌های رسمی نشان داده‌اند که هارمونی OS قادر است تا بازی‌ها را با نرخ فریم متوسط 90.17 فریم بر ثانیه و مصرف انرژی 3.77 وات اجرا کند، اما EMUI بازی‌ها را با نرخ فریم پایین‌تر 88.83 فریم بر ثانیه و مصرف بیشتر انرژی به میزان 3.86 وات به اجرا می‌گذارد.

 دلیل سوم – بهبود کلی راندمان کاری

 Harmony OS 2.‎0 تمامی اقدامات غیر ضروری قبل از ورود به یک نرم‌افزار را از میان برداشته است. برای مثال، قابلیت Service Widget به کاربران اجازه می‌دهد تا عملیات پرداخت برای یک خرید اینترنتی را سریع‌تر انجام دهند. علاوه بر این، فناوری IPC که کارایی بالایی دارد از اولویت‌بندی اجرای کار یا همان priority task پیروی می‌کند و میکرو کرنل سیستم می‌تواند کارایی اجرا را افزایش دهد

 دلیل چهارم – قابلیت‌های یکپارچه

یکپارچه‌سازی تمامی پلتفرم‌ها و فراهم آوردن محیطی برای دستیابی به هدف اتصال همزمان دستگاه‌های مختلفی مانند گوشی‌های هوشمند، گجت‌های پوشیدنی، نمایشگرهای هوشمند، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها را باید ایده اصلی و باور هسته‌ای مهندسان هواوی در طراحی سیستم عامل هارمونی دانست. این رویا اکنون بیشتر از همیشه به واقعیت نزدیک شده تا بتوان از طریق امکانات نرم‌افزاری و اپلیکیشن‌های گنجانده شده در سیستم عامل Harmony OS، دستگاه‌های مختلف را به یک واحد هماهنگ و یکپارچه تبدیل کرد.

 

توانایی HarmonyOS در سازگاری با همه نمایشگرها در اندازه‌های مختلف راه را برای ورود کاربران اکوسیستم هواوی به دنیای IoT یا اینترنت اشیا باز کرده تا زندگی دیجیتال آن‌ها برای همیشه به سمت هماهنگی بیشتر و آسان‌تر شدن حرکت کند. از Harmony OS می‌توان در دستگاه‌هایی با حتی 128 کیلوبایت حافظه رم نیز استفاده کرد امکانات یکپارچه و مصرف انرژی کمتر نیز هرکدام می‌توانند به صورت جداگانه دلایل قانع‌ کننده‌ای برای ارتقای گوشی‌ها یا تبلت‌ها به هارمونی OS باشند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

NFT چیست و چطور کار می کند؟
عمومی خبری
NFT چیست؟ هرآنچه باید در مورد توکن غیرقابل تعویض بدانید

NFT چیست و چطور کار می کند؟ | همه چیز درباره توکن غیر قابل معاوضه ان اف تی

امنیت‌بخشیِ خانه‌های هوشمند
عمومی خبری
امنیت‌بخشیِ خانه‌های هوشمند

شرکت‌های امنیتی برای محافظت از خانه شما در برابر سرقت، آتش‌سوزی و سایر حوادث، فناوری‌های هوشمند –مخصوصاً دوربین‌های مدار بسته- را ارائه می‌دهند. اما همین فناوری‌های محافظت‌کننده خود نیز به محافظت نیاز دارند. در این موقعیت، چطور و با چه چیز می‌توان این امنیت را فراهم کرد؟ ما برایتان این …

تروجان بانکی چند مرحله‌ای به نام Coyote
عمومی خبری
تروجان بانکی چند مرحله‌ای به نام Coyote

توسعه‌دهندگان بدافزار «تروجان» همواره به دنبال راه‌های مبتکرانه‌ای برای توزیع ایمپلنت‌های خود و آلوده کردن قربانیان هستند. در بررسی‌های اخیر خود به بدافزار جدیدی برخوردیم که مشخصاً کاربران بیش از 60 مؤسسه بانکی را که عمدتاً از برزیل بودند هدف خود قرار داده. آنچه نظر ما را به خود جلب …