آموزش هوش مصنوعی

کارجویان زبان های برنامه نویسی آینده دار برای کار کدام است؟

برنامه نویسی

زبان های برنامه نویسی آینده دار برای کار کدام است؟

زبان برنامه نویسی یکی از ویژگی‌های پنهان هر نرم افزار، وب‌سایت و اپلیکیشن‌های دیجیتالی است که ما به صورت روزمره از آنها استفاده می‌کنیم. امروزه استفاده از رایانه و فناوری دیجیتال در هر صنعتی جای خود را پیدا کرده است و تقریبا به عنوان یکی از ارکان اصلی هر صنعتی به شمار می‌آیند. یکی از مهمترین مهارت‌هایی که امروزه دانستن و یادگیری آن بسیار عالی و ضروری است، برنامه نویسی و اشراف به انواع زبان برنامه نویسی و زبان های برنامه نویسی آینده دار است.

زبان‌های برنامه نویسی زیادی در بازار وجود دارد که از آنها در طراحی و ساخت وب سایت، انواع اپلیکیشن و دیگر کارها استفاده می‌شود.

همه این زبان‌ها در جای خود و در نوع مصرفی که دارند، محبوب هستند و برنامه نویسان بسیاری آنها را یاد گرفتن و استفاده می‌کنند. اما سوال اینجاست که کدام زبان برنامه نویسی برای کسی که می‌خواهد تازه وارد حیطه برنامه نویسی شود و مبتدی حساب می‌شود، بهتر و آینده دار است.

در این مقاله قصد داریم ۱۰ زبان آینده دار برنامه نویسی بپردازیم و آنها را معرفی کنیم. هر یک از این زبان‌های برنامه نویسی هم جوانب مثبت و هم جوانب منفی دارند، اما به هر حال از هر کدام برای مصارف خاص استفاده می‌شود. یکی از جاهایی که برنامه نویسی بیشترین استفاده را دارد، توسعه نرم افزار است. هر زبان برنامه نویسی خاستگاه خود را دارد و هر کدام در هر کاری بیشترین تاثیر و اهمیت را دارند. قبل از شروع یادگیری زبان های برنامه نویسی آینده دار، باید تصمیم بگیرید که در کدام زمینه بیشترین علاقه را دارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

الگوریتم
برنامه نویسی
آموزش الگوریتم دیکسترا کوتاهترین مسیر

در این مقاله قصد داریم درمورد الگوریتم دیکسترا کوتاهترین مسیر صحبت کنیم و این الگوریتم را به صورت گام به گام توضیح داده و همراه با رسم شکل مراحل آن را بررسی کنیم. پس اگر علاقمند به یادگیری این الگوریتم هستید در ادامه با ما همراه باشید.

اخبار ایران تکنولوژی
۷ الگوریتم که هر برنامه نویسی باید بداند

ما چند الگوریتم مرتب سازی در این لیست داریم و Merge Sort یکی از مهمترین الگوریتم‌ها است. این یک الگوریتم مرتب سازی کارآمد بر اساس تکنیک برنامه نویسی تقسیم و تسخیر است.

آموزش و هوش مصنوعی
تکنیک های طراحی الگوریتم

الگوریتم روشی است برای حل یک مسئله خاص در تعداد محدودی از مراحل برای ورودی با اندازه محدود. 
الگوریتم ها را می توان به روش های مختلفی طبقه بندی کرد. آن ها هستند: